Herkese merhaba,
Sizden benim için manevi olarak çok önemli bir konuda destek isteyeceğim. Üniversite yıllarımda açık parfümcülerden Issey Miyake L’Eau d’Issey kullanırdım. Neredeyse bilindik tüm yerlerden denedim diyebilirim, hepsinin kokusu aynıydı. Mezun olduktan sonra orijinal parfüm hobim...