Merhaba arkadaşlar,
Kasım 2024 yılında Uzay dan aldığım hacivat var. Çok kullanmamıştım. Şimdi kullanayım dedim ama sıktığımda keskin sentetik tuhaf bir kokuyla karşılaşıyorum. Acaba benmi yanlış yapıyorum çok tecrübem yok. Adana da yaşıyorum. Eğer parfümde bir sıkıntı yoksa tecrübelerinize...