Evet dostlar malum önümüz kış.
Peki sizi kış mevsimi girse de dolabımdan çıkarsam diye heyecanlandıran, içinizi ısıtan elinizdeki cevherler neler ?
Veya aklınızda olup almayı düşündüğünüz ?
-Biraz klasik olacak ama benim;
Naxos, alex 2, oud for greatness, khamrah