Siz hem dolapta hem de kutularında saklıyormuşsunuz zaten, saklama koşulları yeterli görünüyor. Asıl sorunuza cevap vereyim, ilk pısttan sonra şişenin içindeki sıvı oksijen ile tanıştığı ve her pıstlamadan sonra giden sıvının yerine oksijen şişenin içine girdiği için mümkün olan en az şekilde oksijen ile temasını sağlamak lazım. Bu durumu da şişenin şekline bakarak en az temas yüzeyi neyse ona göre belirlersiniz. Örneğin, Dior Sauvage parfümünüz var diyelim, dik durduğunda yatay haline göre içindeki sıvı oksijenle daha az temas ettiği için dik durması daha mantıklıdır. Sözün özü, isviçreli bilim adamları bile dik dursun diye uğraşıyorlar ?